CCRL Screen Capture képernyőmentő

A CallCatcher hangrögzítők szerver-kliens alapú programrendszere, fejlett konfigurációs és keresési szolgáltatásai hatékonyan segítik a telefonon folytatott beszélgetések hosszú idejű, megbízható tárolását és a hangfelvételek gyors visszakeresését. A telefonvonalak zavarása nélkül, egyszerű T-elosztóval csatlakoztathatók a telefon alközpontok analóg és digitális PRI (ISDN30) / BRI (ISDN2) fővonalaihoz / analóg és digitális mellékeihez.

Ez a nagyfelbontású képernyőmentő program fontos kiegészítő információkkal támogatja azokat a CallCatcher hangrögzítő alkalmazásokat, amelyek telefon alközpontok mellékeinek forgalmát rögzítik. Fontos segédeszköz a minőségbiztosításban vagy Call Center alkalmazottak gyakorlati oktatásában, és hasznos eszköz az üzleti vagy egészségügyi szférában is az események pontos rekonstruálásában.

CCRL ScreenCapture képernyőmentő jellemzői

  • Rögzítés a kliens munkaállomás saját grafikai felbontásában
  • Részletekben gazdag képek (pixel alapú felbontás)
  • A kurzor és egérmutató mozgása is rögzítésre kerül
  • MPEG4 alapú tömörítés a kis file méret érdekében
  • A lejátszás a munkaállomás képernyőjének saját felbontásánál nagyobb felbontással is történhet
  • Szinkronizált hang és videó lejátszás CallPlayer kliens programmal helyben vagy LAN-on keresztül
  • Könnyű telepíthetőség és kalibrálás
  • Költségkímélő és rugalmas licencvásárlási lehetőség (CallCatcher IP kredit rendszer)

Az intézkedések elemzésénél a hangrögzítés mellett további komoly segítséget jelent, ha ismerjük, hogy pl. a diszpécserek vagy call center szolgálatok ügyintézői milyen műveleteket végeztek a számítógépükön az ügyfelekkel folytatott beszélgetések alatt. A CallCatcher hangrögzítő rendszer CallPlayer AVI kliens programjával a telefon beszélgetések hangfelvételei és a képernyőműveleteket rögzítő videók szinkronizáltan játszhatók le.